Dieta na płaski brzuch

dieta na płaski brzuch

Wiele kobiet ma kompleksy z powodu swojego brzucha. Pomimo, że ich waga jest w normie to brzuch często odstaje, jest wzdęty, a sylwetka wygląda mniej proporcjonalnie. Poniżej poznasz dietę, dzięki której pokochasz swoje ciało!

Postaw na racjonalne i zbilansowane odżywianie. Głodówki i drakońskie diety są dobre na krótką chwilę. Nagłe obcięcie kalorii sprawi, że będziesz czuła się osłabiona, ospała i nerwowa. Spadek wagi i centymetrów zawdzięczysz odwodnieniu, a zjedzenie czegoś więcej sprawi, że Twój brzuch znowu będzie wzdęty i wróci do wcześniejszych rozmiarów.

Najlepszym rozwiązaniem jest jedzenie pięciu posiłków dziennie z zachowaniem dwu lub trzygodzinnej przerwy między nimi. Dzienna dawka kalorii powinna wynosić od 1200 do 1400 kcal, wtedy unikniesz efektu jo-jo. Zrezygnuj ze śmieciowego jedzenia, alkoholu, używek, tłustego mięsa oraz smażonych potraw. Gotowane, pieczone bądź przyrządzane na parze posiłki także mogą być smaczne, a sałatka warzywna okaże się lepszym i zdrowszym rozwiązaniem niż hamburger czy zapiekanka. Dieta na płaski brzuch to przede wszystkim rozsądek.

Na śniadanie jedz płatki owsiane, siemię lniane i pełnoziarniste pieczywo. Produkty te zawierają błonnik, dzięki któremu unikniesz zaparć i wzdęć, a Twój brzuch będzie o wiele bardziej płaski. Postaw na warzywa i owoce. Nie dość, że są niskokaloryczne to także dobrze zaspokajają głód. Jedząc białko skutecznie przyśpieszysz metabolizm, dlatego jedz często chude mięso, jaja i nabiał. Pij dużo wody i soków przecierowych. Unikaj piwa, które powoduje wzdęcia. Lekka aktywność fizyczna znacznie przyśpieszy osiągnięcie celu, jakim jest płaski i atrakcyjny brzuch.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *